Er sida havererar gång efter annan, den uppdateras de mest märkliga tider, och det går alltför ofta inte ens att lämna in spel.

Jag tar in 100tals nya kunder till ATG per år, genom andelssystem, genom informationshantering och genom att svara på alla frågor över såväl Twitter som Gamblersvardag.se .

Likväl betalar jag 1200 kr per år för atg-premium, för en sida som fungerar erbarmligt illa, det är direkt pinsamt att betala

för något som fungerar så uruselt.

Jag anser att ni sköter er verksamhet så erbarmligt dåligt att ni ska bjuda samtliga konton på atgpremium kostnadsfritt under 2019

, förhoppningsvis erhåller ni nya kunder efter spelregleringen, men ni bör verkligen också ta hand om era lojala kunder, därför är det absolut enklast och ger bäst renommé att bjuda på atgpremium under 2019.

Att ni inte besvarar breven visar dessutom på en katastrofalt usel kundkommunikation, vilket renderar er till ännu mindre heder.

Hälsningar

Jan Helander

 

Svaret kom från ATG support, mycket sent omsider.

Hej,

Tack för mailet.

Vi kommer ej förlänga ATG-live.

MED VÄNLIG HÄLSNING

CHRISTER

HANDLÄGGARE KUNDSERVICE

ATG KUNDSERVICE

kundservice@atg.se